onsdag 8. april 2009

Pakke i posten:-)







Jeg har også blitt med i sokke og votteklubben til Projo Produkter og har fått pakken jeg valgte i posten. Men jeg velger å bli ferdig med noen andre prosjekter før jeg begir meg ut på pakkene. Men har tatt bilde av dem, slik at jeg kan bli minnet på dem når jeg er innom bloggen min. Ellers er jeg veldig enig med Elin Osa Søreng om uferdige prosjekter. At jeg bør legge de uferdige prosjektene i en egen pose e.l. ved siden av sofaen, så frister de litt mer enn om jeg må grave dem fram...

2 kommentarer:

  1. Å så spennende pakka da!!! Jeg tør ikke begi meg ut på sånne typer alonger- jeg holder meg til farge og teppealongen en god stund til. Er ikke så dreven på å strikke etter mønster, så jeg plukker alltid ut mønster etter å lest gjennom maaange ganger- sånn at jeg veit jeg skjønner det! Skal bli tøffere etterhvert har jeg planer om, hehe. KOs deg i påsken, klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Her blir det nok mange fine produkt etter kvart. Fine fargar på garnet:)

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger