lørdag 22. juni 2013

Et kapittel er over...

Jeg jobber som lærer og stortrives i jobben min. Denne uken var det både skoleball og vitnemålsutdeling forklassen og trinnet. Jeg har vært så heldig å følge disse elevene i 5 år, så det var trist å vinke dem farvel. Den første klassen min - det blir spesielt. Dere vil bli savnet, og jeg vil alltid huske dere ❤
Jeg fikk flotte gaver av foreldre og elever, og en nydelig tale. Under talen rant tårene nedover kinnet mitt, takk 10c, dere var og er fantastiske!

1 kommentar:

  1. For et flott bilde. Og du kan regne med de vil savne deg også, og aldri bli glemt.
    Hos en annen blogger jeg " kjenner" Lise, har også opplevd det samme som deg denne uken.
    Husk, dere er viktige for ungdommen, som trenger å bli sett og lagt merke til, mer enn Noe annet, i denne alderen. Og en god lærer gjør alt dette.
    Lykke til med ny klasse til høsten
    God helg, Sissel.

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger