søndag 27. februar 2011

Prosjekter i februar

Her er mitt VM-prosjekt, Fanagenser til bonussønnen min. Rester fra lageret: Smart og Viking Superwash, deilig. Så langt har jeg kommet på to dager. Dette blir da tilhørende restegarnsalongen og VM-prosjektalongen på Projo.








Har strikket sokker til svigerinnen min, også med garn fra lageret, Senjagarn. Str. 39-40. Disse faller innunder restegarnsalongen og 52 par sokker på et år på Projo. Dette er par #16.











Her er en babydress til en baby som snart blir født, sønnen til ei venninne. Ja, de vet at det blir gutt ;)
Strikket i babyull fra Gjestal. Også med rester fra lageret, men hadde selvfølgelig ikke nok og måtte kjøpe et nøste med blått for å avslutte. Men denne kommer også innunder restegarnsalongen.













Disse vottene er strikket i Cascade, et deilig og mykt garn. Votter til bonusbarna. Disse går også innunder restegarnsalongen, men også fargealongen på Projo.

9 kommentarer:

  1. Februar har vært en god måned:)
    Likte den dressen i blått og hvitt, kjempefin!!

    SvarSlett
  2. Å, så mye fint du har srikket i det siste. Det e r fint å få brukt litt restegarn til barnetøy.

    SvarSlett
  3. Så utrolig kjapp du er til å strikke! :)
    Ser veldig bra ut, og deilig å få brukt litt av lageret!

    SvarSlett
  4. Oi så fine ting! Jeg beundrer alle som strikker votter, jeg får liksom ikke ut fingern (!) på vottestrikking jeg..

    SvarSlett
  5. Å så mange flotte ting du har strikket. Nydelig alt sammen!

    SvarSlett
  6. Å, bevares! Her var det mye flott! Så flink du er til å bruke fra lageret!

    SvarSlett
  7. Hei. Så hyggelig at du fant bloggen min og la igjen en koselig kommentar. :)
    Jeg vet ikke om noen garnbutikker i York desverre, men jeg er sikker på at du finner noen. York er i hvertfall en skikkelig fin liten by. Jeg har vært der et par ganger. Masse vikinger der, vettu. :)

    SvarSlett
  8. takk for hyggelig kommnetar på jakken. Det er en fin blogg du har. Jeg legger meg til som følger. Fanagenseren er tøff, jeg har strikket denne i en del varianter jeg også. Ha en fin dag. :))

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger