onsdag 14. mai 2014

En strikkeoppdatering er på sin plass


Det er lite aktivitet på bloggen om dagen, men her kommer litt iallefall:)
Denne genseren ble ferdig for lenge siden og mottakeren ble veldig fornøyd. Jeg har sett han bruke den flere ganger, og det setter jeg pris på. Genseren er strikket i pt5 med mønster fra Rauma: http://www.raumaull.no/upload_images/6E7F13A04E52451DA5F975762491C60F.pdf

Disse klutene og gryteklutene strikket jeg i gave til min gode venninne. De falt i smak og hun likte spesielt godt at jeg hadde festet på mine merkelapper, moro. Jeg brukte bomull fra Sandnes garn:
http://www.sandnesgarn.no
I påsken heklet jeg en kvikklunsjlue til en kollega, han ble kjempeglad. Jeg liker å glede andre:)
Slik så den ut helt ferdig:

Jeg heklet den på samme måte som OL-luene og broderte bokstavene til slutt. Her brukte jeg Smart fra http://www.sandnesgarn.no

Jeg har strikket litt til og heklet et teppe, men må vente til gaven er gitt bort før jeg viser bilde. 

Håper du får en god dag:)

3 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget! Smart å brodere på Kvikk Lunsjlua. :-) Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Link exchange is nothing else but it is only placing
    the other person's weblog link on your page at appropriate place and other person will also
    do similar for you.

    Check out my page employment agencies london

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger