søndag 1. desember 2013

1. desember 2013

Denne bloggen har ikke blitt oppdatert på lenge... Så derfor tenkte jeg å bli flinkere og ta med litt adventstid på kjøpet. 
Hva har du gjort idag? 
Jeg har kost meg med min fine familie, litt strikking, god mat og fotballavslutning for bonussønnen. Herlig!

Her er noen glimt fra min dag:

Adventslys må jeg ha. I år fant jeg disse på Nille og syns de var enkle og fine. 


Litt god og enkel kveldsmat til meg om min kjære. Hadde litt loffrester, 3 tomater, 1/4 rødløk, noen blader fersk basilikum, litt strandaskinke og noen dryss parmesan. Voila - bruscetta med spekeskinke. Nam, nam, det smakte veldig godt!

Og for meg som strikker endel er det ikke unaturlig å ha en trådfest i ny og ne. Det vil si at jeg fester tråder på ferdigstrikkede prosjekter og det blir ikke gjort av seg selv, dessverre vil nok noen si.

Så dette var noen glimt fra min 1.desember:)

2 kommentarer:

  1. God advent Sissel! Kjenner jeg deg rett må du vel strikke som en gal fremover for å bli ferdig med alle julegavene.... Klem fra Christine K.

    SvarSlett
  2. Bitcoin nasıl alınır öğrenmek isteyenler, kripto para borsalarında gerçekleştirdikleri işlemlerin kayıtlarını tutarak deneyimlerini değerlendirebilirler. Bitcoin nasıl alınır diye merak edenler için, başarılı kripto para yatırımcılarının incelemelerini ve analizlerini takip etmek faydalı olabilir.

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger