torsdag 5. desember 2013

Torsdag 5.desember 2013

Syns dagene går så fort uten at man får gjort alt man hadde tenkt... Flere som kjenner seg igjen?
Men noe som hjelper litt for meg er å pynte opp inne med litt fargerike blomster, en lilla azalea. Den står fint på bordet og lyser opp på denne vindfulle kvelden. Håper virkelig vårt gamle hus takler vinden! 
Noe annet som jeg liker i desember er julemusikk, det hører med. Nå om dagen er dette favoritten og den blir spilt opptil flere ganger. Har du hørt den? 
Www.staut.no 
http://m.youtube.com/watch?v=nhuZQ94V15Y


Ellers har jeg lagt pinnekjøtt i vann, klart til pinnekjøttlag på lørdag med gode venner. 
Startet opp ny tradisjon i fjor, så da er det bare å fortsette i år. Vi blir 6-7 store og 2 små. Tviler på at de små vil ha pinnekjøtt, men de kan smake. Ellers skal jeg nok trylle fram noe annet godt til dem:)

Da er det kvelden her. Takk for hyggelige kommentarer på de andre innleggene, det er alltid koselig😊

1 kommentar:

  1. Nydelig blomst, skl kjøpe med meg en hvit imorgen :) fortsatt ingen andre blomster enn svibler her i heimen å det er litt tomt så må ha masse flotte blomster til jul!!

    Her går det i Kurt Nilsens juleplate for fulle mugger om dagen, nyyydelig plate!!

    Nyt førjulstiden,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger