tirsdag 21. april 2009

Jeg har fått min første award:-)


"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.
Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."
Håper dere vil ta imot denne award`n- det er ment som en hyggelig gest, og det er selvfølgelig helt frivillig om dere ønsker å gi den videre eller ikke....

Denne fikk jeg fra Elin Osa Søreng, tusen takk, det er min første:-)
Jeg vil gjerne gi den videre til:

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med award, den har du fortjent! Utrolig hyggelig at du vil gi en til meg, det setter jeg umåtelig stor pris på! Håper ikke jeg skuffer når jeg ikke tar den med, for jeg synes det for vanskelig å sende disse videre. Uansett syns jeg det stas at noen ønsker å gi meg en award;) Ha en flott dag videre og klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Heisan. Gratulerer så mye med awarden. Du har en kjempefin blog så den er fortjent.Ser at du gir den videre til meg og det var jo kjempehyggelig.Skvatt litt når jeg så navnet mitt, men det var flott synes jeg. Har tatt den med meg og gir den videre.

    SvarSlett
  4. Gratulere med award - den var fortjent:-) Flott blogg du har! Velkommen til Projo, det var der jeg fant bloggen din:-)
    Ha en flott kveld videre - eller ei god natt om du allerede har tatt kveld!

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger