fredag 25. september 2009

Mer garn, trengte jeg det da? Og UFO-alongen på Projo.

Men fristelsen ble for stor og ideene mange... Så da jeg kjørte mamma til Bogerud for at hun skulle kjøpe noe garn, ble det jammen litt i kurven min også. Hva det blir får det bare følge med å se på:-)
















Og jeg har meldt meg på UFO-alongen på Projo for å kunne bli ferdig med noe av det uferdige som ligger i håndarbeidskurven. Alongen er i oktober. Så håper jeg iallefall kan få ferdig disse tingene den måneden. Kanskje lurt for flere å melde seg på dette?

2 kommentarer:

  1. Garnlageret mitt vokser hurtigere enn jeg selv aner;) Har to ufoer..bare..så skulle vel meldt meg på;)
    Flottt helg til deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Her blir det nok mykje fint framover. Blir spanande å sjå :)

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger