onsdag 3. mars 2010

Vinner av bursdagstrekning, OL-along med mer...

Da har jeg endelig kåret en vinner fra trekningen jeg skulle ha i anledning bloggbursdagen. Og den heldige vinneren ble.....

STRIKKE-EOS. Send meg adressen din til mailen min, ringlund_sissel@hotmail.com, så kommer det en pakke i posten til deg:)


På Projo-forum har jeg vært med i OL-alongen og ble ferdig med kjolen til niesa etter ei uke. Siden jeg ikke makter å finne igjen kamerakabelen min, får jeg desverre ikke lagt ut noen bilde. Men det får komme senere... Jeg har også strikket en lilla tunika med Hello Kitty på til et av mine bonusbarn... Hun valgte farger selv. Den er strikket i Duett, en blandingsgarn mellom bomull og merinoull, mykt og godt , og godt å strikke av.

Jeg hoklder på med å gjøre ferdig en jakke til ei jente, og skal sette i glidelås, men det er jammen vanskelig å få det helt likt, så jeg får bare prøve igjen, måtte sprette opp to ganger, så nå ligger det litt på vent.

Ellers er det fantastisk sol ute om dagen, ingenting er bedre enn det :)

2 kommentarer:

  1. Å HURRA!!! Så gøy, trallala :o) Såå heldig jeg er da. Sender deg adr tvert ;o)
    Ha en super snart-vår-dag, og nyt neste bloggår!!! Klemmer

    SvarSlett
  2. Ja da har du litt igang du også. Gleder meg til å se bilde:)

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger