søndag 21. august 2011

Genser til bonusgodgutten min

Sånn så strikkeprosjektet ut i februar og mars da jeg begynte på genseren. Den er strikket i diverse restegarn som matcher hverandre, så fikk brukt opp 500 g med garn fra lageret mitt. Det er aldri feil å få brukt opp litt derfra...
Det er et Fanamønster jeg har brukt i str. 10 år, og garnet er Smart, Viking Superwash og et annet superwashgarn. Min bonussønn prøvde den sist han var her, men da hadde jeg ikke montert siste armen. Men idag ble jeg endelig ferdig.
Håper den vil holde han god og varm :)
Blir glad for kommentarer, og tar meg gjerne en tur på din blogg også :)

15 kommentarer:

  1. Takk for tips om garn;)Får se hva jeg går for neste gang..
    Nydelige farger på genseren, og det gjorde seg med blåfargene!!
    Ha ei god uke, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. En superfin genser. Denne genseren vil nok snart bli brukt. Deilig å bli ferdig med et slikt syykke arbeid. :))

    SvarSlett
  3. Kjempefin fanagenser, utrolig flott å få brukt opp rester, og fargene var supre til hverande.

    SvarSlett
  4. Så flott den ble. Heldig han bonusgutten din :-)

    SvarSlett
  5. Så flott fanagenser..., likte veldig godt hvordan du har laget stripene i forskjellige farger. Ikke veldig lenge til den kan tas i bruk heller, desverre... :O)

    Takk for kommentaren på bloggen min!

    klem

    SvarSlett
  6. Flott gensar. Heldig han som får den :)

    SvarSlett
  7. Så herlig genser og jeg synes fanamønsteret er sååå lekkert uansett hvordan man varierer det i fargene :O) Denne var utrolig flott og guttungen er jommen heldig. Jeg fikk solgt litt på markedet ( 2400 ) + noen småbestillinger , så jeg er fornøyd jeg vettu , klemfra Bente :O)

    SvarSlett
  8. Fanamønstret er supert, og du har fått fordelt fargene veldig godt må jeg si. Herlig å få brukt restgarn, og ikke minst kommer dette til å bli en god og varm genser til bonussønnen.

    SvarSlett
  9. Flott genser.
    Alltid godt å få brukt opp rester....

    SvarSlett
  10. Så flott genser, en heldig gutt som får den

    SvarSlett
  11. Kjempetøff genser!! Og så lur måte å få brukt opp rester på, ha ein god kveld:))

    SvarSlett
  12. Så flott Fana genser.Stilig at du brukte ulike blåfarger på stripene.

    SvarSlett
  13. Herlighet så heldig disse bonusbarna dine er...
    Denne genseren ser jo bare helt... "JEG-VIL-OGSÅ-HA" ut... :D Kanskje det må bli strikkedilla neste gang?
    Og nå er det på tide å få igang en fast trefning... I'm in. ;)

    SvarSlett
  14. Så nydelig fanagenser. Det er godt når man får brukt opp litt garn fra lageret, og når resultatet blir så bra er det iallefall moro.

    SvarSlett
  15. Nydelig fanagenser på en ny måte med fargene. Fint og få brukt opp litt garn.

    SvarSlett

Her skrives koselige tilbakemeldinger